Tilavuokraus

Yhdistyksemme vuokraa Pohjois-Tuusulassa Linjamäen kylässä sijaitsevaa Linjala nimistä pienviljelijäyhdistyksen taloa juhlien ja kokousten pitopaikaksi.

Lyhytaikaisten vuokralaisten lisäksi meille ovat tervetulleita myös pidempiaikaiset vuokraajat. Tällä hetkellä meillä on vakituisina viikottaisina vuokralaisina alueen metsästysseura sekä karaoke-porukka. Tilamme soveltuvat hyvin myös mm. liikunnan harrastamiseen, erilaisille jumppa- tai joogaryhmille. Kysy meiltä tarjousta joko viikottain tai kuukausittain toistuvalle vuokraukselle.

ks. alla oleva varauskalenteri

Huom. Tuusulan kunta myöntää vuosittain kunnassa toimiville yleishyödyllisille järjestöille vuokratukea vuokriin, joita järjestöt maksavat järjestötalojen käytöstä. Pienviljelijäyhdistyksen talo Linjala kuuluu tämän tuen piiriin.